livet

upp och ner, ner och upp
höger till vänster, vänster till höger
så är mitt liv nu, och det är i sådana här lägen man frågar sig själv vrf allt ska komma på en och samma gång och lägga sig lager på lager och det inte slutar?
well I guess it's lifie, men vad fan...vrf? vrf kan livet inte vara som en lek varje jävla dag istället?


jag pallar inte skiten mer så jag funderar fan på att lägga av med allt, sluta anstränga mig och sluta bry mig helt bara vara, för jag menar vad kan gå fel då? det känar inget till längre

jag har kudde/täcke, cigg, pengar vad mer behövs för att ingenting ska gå fel? jag har dem starka vännerna som står vid min sida och vad fan behöver man mer förutom det?
"thank you for cureing me of this ridiculous obsession with love"- mouling rouge
baah ska nog slå på den och checka

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0