Måndag

hejja måndag tjallalalla! no thanks

just nu vill man bara att det fortfarande ska vara lov, kunna stanna hemma i sängen och bara slappas aset av sig och veta att man inte behöver stiga upp, blää på allt
blä på vädret, blä för februari...blä för skolan

igår fyllde natha 18 ;* GRATTIS STUMPAN
så idag efter hon kommit hem firade vi henne med glass och strössel, yeah !

och min hals vill fan inte ge sig, jävla snorklumpar som älskar min hals så mycket >_<
håller på att tjatar på flö också att han ska försöka fixa min blogg, men icke sa nicke han gör ingenting xD som om det är ngn som har lust att designa den så kan ni ju hojta till eller ngt XD

aja malin och jag ska förhoppningsvis sola solarium sen, hoppas!
vill bara bli brun nu och inte vara blek längre, uscha <_>

imorgon är det tre år sen min älskade tara dog <3 jag tänker på dig varje dag mitt hjärta och saknaden av dig är otrolig
men jag vet att du tar hand om alla där borta nu, att dom har en ''mamma'' som vaktar över dem, och lek inte för mkt med allt nu och är inte för mkt godis, jag älskar dig mitt hjärta
och på sön fyller Ylva och nästa tis fyller flö år, jävlar vad tiden går >_<

ska också försöka hitta en cocktail klänning till balen iår och jag vet vad jag vill ha, and I like it!
sen ska man bara hitta det man söker också!
slutar även röka nu är fett taggad och att få börja träna igen, fuck yeah! det ser ljust ut :D
just nu hoppas jag också att jag inte får något jobb så jag kan sonva hela sommaren, vore fan nice :D

aja peace

( och jag bara älskar sälar!!! iiiiiih <3 kärlek på dem )

Kommentarer
Postat av: Lotta

Om du går in på www.designadinblogg.se så har du alla instruktioner där :D



PUSS stumpe-bumpan!

2009-02-25 @ 09:37:07
URL: http://lmoeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0