Norrland

nu är man uppe i norrland igen, eller ja västnorrland ( så lite för långt ner för mina trakter )
i alla fall var det underbart att komma upp igen, förstod inte förens då hur mkt jag faktikst saknar att vara uppe i Gällivare och åka skoter och skidor och allmänt bara vara i naturen, så jäla skönt!

kan allänt konstatera att jag nog har världens finaste pojkvän, iiiih han är fan underbarast!
inte nog med att jag redan hade fått en parfym i förväg fick jag sju stora röda rosor igår på alla hjärtans dag, ih ; * så sjukt jävla gulligt <3
dagen var överlag jätte mysig igår med god mat och bio med älsklings malin, oskar och deras lillebror Johan : > såg Yes man och det är ngt jag rekommenderar skarpt, haha så sjukt jävla kul :D sen har vi även bara slappat oskar har även visat mig runt i illa husum, väldigt fint faktikst

senare ikväll ska vi fara ut en sväng och träffa oskars mormor och morfar, ska bli trevligt^^ sen ska vi basta ikväll SÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖNT! ÄNTLIGEN LIKSOM

under detta lov kommer även massa plugg att göras, denna jävla bok analys i svenskan och sen prov, yummy -.-

allmänt har jag bestämt att jag ska bo norrut när jag är äldre, ha ett stort hus och tomt som hundarna kan springa runt på, sen bastuhus och en pool, sen ska jag ha massa scotrar och köra runt på och bli miljonär!

och just nu är det scar symmetry som gäller! hoppas dom kommer till metaltown! för johan får inte bara se dem ; ( jag måste får göra det å!

du <3 jag
malin du är underbar!


Kommentarer
Postat av: Fine

Har Flöberg en sådan sida också? Jävlar asså ;P Men det lät sjukt mys iallafall! Hälsa från mig! Puss o Kram

2009-02-18 @ 12:09:28
URL: http://wiiking90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0