^^

jag har absolut inget att göra >_< jag vaknar går upp och sen händer ingenting
jag är verkligen en sådan människa att det måste hända ngt annars blir jag tokig, eller alltså ibland kan det vara äckligt skönt att inte göra ett skit, men oftast vill jag verkligen att det ska hända ngt
att få sommarlov nu när man haft ett år med stress och massa skit är inte det lättaste att smälta in kan jag lova, blir tokig 

haha och jag blev så förbannad i lör kväll, jag upptäckte att min kula på navelpiercingen försvunnit
innan det mådde min navel skit, och jag visste om det meen jag upptäckte att staven var förjävla lång, nu snackar vi skit mkt, och jag har bara väntat på att jag ska få vara tvugen att ta ur den
mitt i allt kommer jag ihåg att jag hade kvar smycket från förra gången jag hade i naveln, och ja jag gör världens upptäckt
stavlängden, hur jävla stor skillnad som helst
piercarjäveln tog hålen efter min förra, och vill säga att staven var alldeles för lång från början
så jag fick svaret på mina frågor, körde in smycket, satt på omslag under natten, och nästa morgon mådde den skit bra XD

jaa, sommarlovet har la börjat sisådär, kunde ha varit bättre, menmen
mkt känslor, sådant man inte pallar, och jag orkar fan inte vara depp -.- jag vill vara gladglad!

tack fine för bloggdesignen! I love it!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0