ja

fyfan vad trött jag är på öland nu, bara efter några dagar -.- suck
men blir la bättre när man får börja jobba, jag som annars brukar vara så lat liknande vill inget hellre än att hitta på saker nu, blä -.-

godissugen är jag också, valles i helgen I guess
och nä hostan har helt försvunnit ska jag börja springa, så skönt! snartsnartsnart! :D

fixade nyss boende till metaltown FINALLY!
hittaden en stuga utanför gbg, 16 med pendel tåg till centrum, great!
och billigt!
nu är det inte långt kvar! :D

och ja, jag ska följa johans råd, ta en paus från allt
jag mår bara dåligt av att försöka
nu stänger jag av från allt, lever mitt och sköter mitt
och jag har insett en sak, du/ ni som beter er som ni gör rättaresagt
jag kan göra vad jag vill, bete mig hur jag vill
ni förtjärnar inte mig,
grown up, jag ska inte behöva kämpa för att må bra
somsagt, tack för alla lögner, tack för alla svek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0