öland

nu är man nere i paradiset, eller nja det blåser och är kallt -.- men skönt att komma hit och lämna allt, känns som en tung börda släppt ens axlar
avslutningen i lör var underbar, men otroligt jobbig med mkt tårar och känslor!

börjar inte jobba förens om 2 veckor, sug -.- men kommer skarpa ihop en rejäl jävla summa även utan dem veckorna, och som jag ville kommer jag inte behöva skatta utan kommer hamna precis på gränsen! as gött!!

ni som känner att ni bör ta åt er gör det
men utöver det
lämna mig ifred, ni har krossat mig tillräckligt
ni var inte dem jag trodde ni

konstaterad för johan att jag är en tvättbjörn igår :D

23 dagar kvar tills vi sticker till gbg! woho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0