TJALALAL

nu tkr jag om öland igen, eller något
solen är framme, dock inte så varmt men vad fan skönt än att det ska regna

och jag är så fruktansvärt bakis >_____________________<
första krogrundan för iår igår, och HAHAH jag hade förbannat kul xD
inte så mkt folk, men trevligt ändå, och jag klagar inte på gratis fylla xD
det är bra att vara tjej på öland och ha killpolare, det säger jag bara!
mihihih 

just nu sitter jag och överväger vad som skulle vara godast
jag menar visst chips vore underbart med dipp just nu
men jag skulle vilja ha ett stort faaat med exotiska frukter, fatta gott
enligt mig är nog tammefane mig det goare än chips och skit

men cola, mums det skulle fan sitta fint nu

det är förbannat långn tid kvar, men fan vad jag längtar tills nästa år,!!
sista året i skolan, och under det året kommer det hända så myyyyyyyyycket skojj!
barcelona i höst! om jag pallar läsa steg två i spanska xD
men utöver det kommer vårterminen rocka fett!
peter och jag har redan börjat planera massor för våra kära kamrater i trean ;D och det kommer bli super!

sen sticker jag och som det verkar nu natha och folk till sunny beach efter studenten! maaaaah!
I bloody love it! men jag ska forsätta drömma lite mer, tills det verkligen slår in

antagligen imorgon sticker vi till kalmar! shoppa och äta god mat:D
måste införskaffa kläder känner jag <_> har typ ingenting längre i garderoben

menmen ska ut och ta en promenad sen på stranden, gå långt långt långt

kommer nog stänga av telen framöver, just so you know
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0