ännu en helg avslutad

jahopp, då var denna helg över -.- men som tur är återstår bara en vecka i skolan och egentligen har jag jätte mycket att göra men orken på allt just nu.. -.-

helgen har i alla fall varit jätte mysig!
i fredags myste flö rickmo korven och jag med käk och the grudge tre, den sög dock men vad fan xD
sen igår tog rickmo botha jag och kroven bilen till sala och festade, allt blir vad man gör det till ;D
vi gjorde i alla fall festen värd för oss, och ja att jag spydde var en annan femma xD
men i alla fall
DET SOM HÄNDER I SALA, STANNAR I SALA! :D

ja vi tog bilen hem tidigt idag och kom hem vid halv två kanske, efter det så myst med film och massa onyttigheter xD
nu kom simon så det blir mysprat med han, sen ta en varm dusch sen försöka sussa? och jag är så förbannat röksugen så det känns som jag ska dö -.-
imorgon är det två månader kvar i skolan på pricken! så fuck you all! :D:D

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0