...

jag vet verkligen inte vad jag ska tro om människor längre
hugg efter hugg all the fucking time, och jag orkar inte mera
som jag sa till johan, om det hade varit ngt år sedan hade jag brytit ihop totalt gråtit i timmar
nu kan jag inte ens göra det, kan inte visa några känslor alls längre
det har varit alldeles för mycket och nu orkar jag inte mera
jag kommer aldrig kunna ge en männsika en till chans till som gjort så mycket mot mig

nej jag vill bara bort från forsmark just nu och ta en lång jävla semester
johan har i alla fall erbjudit sig att jag får komma dit när jag vill, och det uppskattas
så jag ska ta mitt pick och pack och dra till han snart i alla fall, och bara vara trygg
inte behöva oroa sig för ngt,

oskar är nog den som  inte sviker mig det minsta just nu, han står alltid där

det är la som det är, ta aldrig vänskap personligt
tack hej
my heros are dead. they died in my head


Kommentarer
Postat av: Frida

Inte precis så att du har frågat mig t.ex om du får komma upp. ;b

2009-03-15 @ 22:44:00
URL: http://bleedformedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0