...?

man kan fråga sig ibland, vad är det som händer med mitt liv? och det är något som går i mina tankar just nu

man undrar vart livet ska föra en och vad som kommer hända next, och just nu vill jag bara veta
jag vill inte åka hem, eller jo det vill jag träffa min mamma till viss del, men vrf ens anstränga sig där när ens familj kan verkar vilja veta av en och man vet inte ens fall ens hem är eb trygghet, och framförallt om man har någon tillit att hämta?
oooh ja jag låter så tragisk just nu, men det kanske kan bero på att verkligheten är så, bara tragisk
i alla fall när det gäller min familj

jag vet att jag är jävligt hatisk, kall och hellre ensam, men allt jag skulle vilja höra från min mamma är
"Josefine, jag saknar dig här hemma, snälla kom hem så vi får umgås som dotter och mamma"
men nej, den biten lever jag utan
som jag sa på min sv nationella b muntliga i måndags
"pga min bakrund har jag blivit den jag är idag""


och så är det verkligen och jag kan inte hjälpa det.
att bli köpt av pengar, det är inte så det ska vara..

peace out
saknar min frida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0