baaaaaaaaah

jag får panik!!! och inte lite heller utan ganska mycket om man vill kalla det så, nationella i matte b imorgon och jag är så fett uppjagad utan någon anledning alls egentligen, liksom det får bära eller brista,
jag vet att jag kan skiten, men ju mer jag sitter och kollar på det ju mer jagar jag upp mig och förvirrar mig, så nej inge med matte idag, känns som om det kommer bli ännu värre och mitt humör kom mer skita sig totlat om jag forsätter
jag vet att jag kommer fixa det, men just nu känns bara allt det så fel, xD syrranoch jag har gått igenom mycket i helgen och repiterat, så det är bara att köra imorgon + att jag faktikst har fyra timmar på mig att göra provet såatt försöka behålla lugnet och bita i det sura äpplet, efter detta provet är det över SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT
sen i höst sätter vi igång med c och d kursen <_> men den skiten tar vi då!

otroligt skönt att varit hemma dessa dagar, behövde verkligen det
bara varit mamma sofia och jag och såklart ida : >, "pappa" är i norrland, stackars dem som får lida med han
åker med tåget 16.32 idag så kommer ngngång till gimo vid halv nio, förhoppningsvis kommer tösen fine och hämtar mig i uppsala, HOPPAS!! och jag är så röksugen så det känns som om jag ska dö!

nästa helg åker jag nog till frida : > JAG LÄNGTAR  <3333
saknar min skrutt massvis, skönt att bara få en helg du och jag, som gammla goda tiden! so yeah!
nu är det klart, 31 första maj sticker jag till öland och blir där ett jävla bra tag xD inprincip fått min metaltown biljett såld såatt, blir att jobba och supa och njuta, blir la att dra iväg till gbg efter sommaren, vill så gärna till ullared, se om morsan och jag kan åka, verkar som så nu i alla fall : > men vi får la se

mkt som ska införskaffas nu när pengarna kommer in, systemkameran står högst upp!
PEACE

jag saknar mina hårbollar extra mkt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0