fucking ons

solen skiner och jag är gladgladglad! och mätt så jag känner mig som en gravid kvinna <_> som syrran, hon har blivit förbaskat stor nu, sjunde månaden liksom hejja! o.O
baaaaaaaaaah 2 1/2 vecka till skolan slutar :D:D:D:D:D *pirr*

matte b provet behöver inte nämnas..det fick bära eller brista som jag sa, men vi får se!
ändrande planer, ska åka till metaltown ändå! så jaaa, mihihih ^^

korven och jag var på bio igår, vilket var jävligt välbehövt, lite tid för varandra utan ngn annan, kan vara skönt det också ibland, lyckad kväll i alla fall! rekomenderar star trek! och kirk är niiiiice ;)

beställt kläder från hm å, massa nice :D nya toppar så det blir perfect!

jag mäker att det är ganska många som kikar in på min blogg, och man bli ganska nyfiken på vilka, så släng en kommentar så blir jag glad^^
 fine har kommit en bit på min design också :D skit snygg är den verkligen :D
nej nog med prat, dags för en rök!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0