hemma

nu är jag hemma i Hallsberg, och jaa det är jävligt skönt faktikst
dock är jag så jävla sliten och äcklig sen igår och jaga  vill inget hellre än att soooooova >____<
var på hundutställning idag, snabbt och bra (Y) nej meen blir riktigt jävla sugen igen alltså, var ett tag sen, och jag vill ha valpis nu! :'(

införskaffat stuffs idag, nice som fan skönt  att kunna unna sig lite granna!
nej jag ska nog dö framför soffan snart,mmmh ja

btw, min metaltown biljett är för tillfället till salu, lusten att ens dra dit har försvunnit till tusen
och jag vill sågärna ha min systemkamera nu, så ja? ngn som har lust att peppa mig eller ngt, för annars tar jag nog fan systemkameran
hör av er om ngn vill köpa den!!

sleeeeeeeeepy...............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0