måndag

26 dagar kvar, ynka jävla 26 dagar kvar :D:D
och jag är såååååå glaaaaad över det, ngt som håller mig uppe är att sommarlovet snart är här :D:D

mamma ligger på sjukhus >_<...och här sitter jag och kan inte göra ett skit + min idiot  "pappa" som bara några timmar efter hennes operation hon genomfördes i ons drog vidare till öland och lämnande henne där
hoppas du tänkte efter jävligt noga igår när du fick veta att hon fått åka in, och hoppas du hade jävligt mycket stake i kroppen när ni åkte och hälsade på henne igår kväll, nog fan att jag vi aldrig haft någon relation och nog för att jag alltid varit ett stort fel hos dig, men igår insåg jag verkligen att du inte ens är värd att se på

känns som man har mycket somhelst att göra i skolan, men jag orkar inte <_>
jag har så ont i tarmarna så det känns som jag ska dö, längsta och jobbigaste pålänge...funderar fan på om det inte är dags att åka in igen...
jag vill inte,men jag har nog inget val på den fronten,

i helgen åker jag hem, hem till mamma och till sofia, blir la mattehjälp och bara umgås I guess
vill egentligen sticka på fre, men rockfesten here we go!

har planer på att färga om mitt hår, till ngn annan färg, typiskt mig, ngt förslag ngn
och jag vill bara att ngn fixar min blogg design nu >____< blööööööööö



 

I wake up in the morning
And I raise my weary head
I've got an old coat for a pillow
And the earth was last night's bed
I don't know where I'm going
Only God knows where I've been
I'm a devil on the run
A six gun lover
A candle in the wind


Kommentarer
Postat av: Fine

kirrar designen jag ^^

2009-05-07 @ 09:57:01
URL: http://wiiking90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0