yeah right

jag är så otroligt trött på det mesta just nu, som mitt lilla ordspråk jag lyckades knäcka förra året
"om jag somnar beror det inte på att jag är trött, jag somnar för jag är trött på dig"
HAHAHA den är ju skit bra!, eller nej jag vet att den inte är det -.-
men det är så jag känner just nu för det mesta

nu är det bara en ynka vecka kvar tills skolan slutar, en ynka vecka kvar tills jag är sista års elev på forsmarks skola,student 2010, och jaaa jag längtar som fan till nästa år, det kommer bli toppen
men tiden går inte så fort jag vill..allt bara segar ner och jag har varken ork för att göra eller vara aktiv, det enda vettiga jag gjort dessa dagra är att knäcka tio filmer med linnea, fast det har ju försej varit jävligt nice, toppen brud de

men igår föll alla bitar på plats, och nej jag kan inte skratta åt det längre, utan jag är ledsen, riktigt jävla ledsen och jävligt besviken
jag antar att det inte bara jag som stöter på falska människor bara man vänder huvudet åt höger, jag är så trött på detta att inte kunna försöka lita på folk igen...för vad man än gör så är det alltid NÅGON som gör si och så och säger si och så, och det ska föreställa ens jävla vänner?..
jag är så otroligt jävla trött på människor som du, som kommer kramar om en och berättar vilken bra vän man är för dig, men sen höra man med egan öron hur du snackar skit om en och du inte har stake nog att ställa dig framför mig och berätta det för mig?...fyfan
jag säger fan inte att jag kan lägga onödiga kommentarer om folk, säga vad jag tycker och tänker ( och det kan dem som känner mig intyga riktigt väl att jag gör ) men jag slutade snacka skit om mina vänner när jag var liten, nu snackar vi lågstadie nivå, men det verkar som det är jävligt MÅNGA som inte har kommit ifrån den åldern än.
vad fan är vitsen med att ens ha vänner om du ska hålla på och snacka skit om dem hela jävla tiden?

jag Josefine Olofsson är nog en av dem mest hatiska,bitchiga, och kall personerna på jorden, det är sällan jag släpper in ngn i mitt liv privat, det är sällan jag inte säger vad jag tycker utan står upp för mig själv och är en jävel på att snacka
men jag Josefine Olofsson, jag kan också gråta, jag kan också känna känslor, jag kan också må dåligt, och jag kan faktikst också behöva en stöttande hand på min axel.
 
men efter detta så vet jag verkligen inte...eller efter dem senaste veckorna, maj månad har sugit kuken
maj månad har tagit musten ur mig, och en litet slag till så faller jag ner till botten, och kommer nog stanna där ett jävla bra tag.
" du gör så jag vill spy" sa ..... i ögonen på mig, "du gör så jag vill spy"
och ja, med andra ord är det dem orden jag hör i mitt huvud varje dag
jag tror inte jag tagit såhär mycket skit på länge, detta kan man nästan jämföra med våran 07, visst det var mycket värre situation då om man ser det på de sättet, men det är inte en värre sak när man sitter och gråter och mår precis lika dåligt då som nu, olika saker, men samma effekt
jag tror att efter maj månad har förändrat min syn till både vänner och livet, inte alls lika glad sprallig förväntansfull på allt med livet, ni har tryckt ner mig som fan, och jag hoppas ni mår jävligt bra över de
jag har gett allt jag kan ge för att vara en bra vän, men jag får ta skiten som ett tack och som en belöning för det
tack för du tröck ner mig i flera timmar och gjorde så jag kände mig som den värdelösaste i världen, tack för du i timmar och tittade på mig och du visste att du tröck ner mig ännu mer,
ni gjorde det framför ögonen på mig, och ni ska vara mina vänner?...ni snackade skit bakom ryggen på mig och spred vidare ryktena...
och vet ni vad det värsta är, att jag älskar er så jävla mycket att jag aldrig skulle vilja släppa taget om er
men detta kommer alltid svida...och detta kommer alltid göra ont....

ta aldrig vänskap personligt

jag vet faktikst inte vad jag ska hitta på nu, ska la ut och lufta lugorna med corner menthol och se slå på ännu en film, så jävla sliten och trött efter veckan
kort skolvecka så jävligt skönt, men inte nog med det så gick jag och blev sjuk och gick runt med världens hosta,snuva och 39 graders feber bara för att få närvaro?...jag är nog fan en vädigt patetisk människa
i ons efter våra fina studie besök som bestod av domkyrkan och badhuset stack jag peter sandy runt i uppsala med bilen vidare till gränby och införskaffade massa stuff! peter och jag fick äntligen köpa våra megafoner, mihihi och dem ska inga få låna under nollningen, fuck you all, köp egna istället
införskaffade även presenter och även en slips xD kan beror på att det var 3 för 150 så vi slog till, slutade dagen med max sen drog man vidare till äckel gimo och då blev det tacos och film mys, vill säga som jag sa har linnea och jag typ umgåtts hela tiden, riktigt nice, och vi ska knäcka fler filmer, vänta bara ;D

ÖLAND OM EN VECKA!!!!! <33333
ååååååh vad jag längtar, så skööönt att komma bort!




PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0